Projectplanning, transport & montage

Samen met u nemen we het project en alle plattegronden van a tot z door. Vervolgens neemt ons ervaren team u de totale verantwoordelijkheid uit handen voor de organisatie en planning. Levertijden, transport, montage en installatie: u heeft er geen omkijken naar.

Ons slagvaardige binnenteam plant de levering van meubilair en stoffering tot in de puntjes. U kunt met al uw vragen over levering en transport bij hen terecht.
Ons buitenteam van ervaren monteurs levert het bestelde meubilair bij u op locatie af en zorgt voor de complete montage, installatie en projectstoffering. Zij gaan pas naar huis als u tevreden bent.

Wij kennen uw uitdaging
Dankzij een slim digitaal systeem zien al onze medewerkers precies wat er wanneer en waar bij u geleverd en gemonteerd wordt. Ook alle andere afspraken, een overzicht van de locaties en de complete onderhoudscontracten hebben wij zo continu in beeld.

Verhuisservice en opslag

Gaat uw bedrijf of organisatie verhuizen of verbouwen? Wordt uw werkomgeving opnieuw ingericht? Dan is het vaak handig om meubilair, archief of voorraden tijdelijk veilig op te slaan.

DPI Services regelt niet alleen de opslagruimte maar ook het transport voor u. Wij demonteren groot meubilair, pakken kleinere onderdelen veilig voor u in en na de verbouwing of verhuizing ook weer uit. Aan de hand van uw plattegronden zetten wij alles op de nieuwe plaats van bestemming. Uiteraard professioneel gemonteerd.

Onderhoud en beheer

Het juiste onderhoud verlengt de levensduur van uw meubilair en stoffering aanzienlijk. Ook hier neemt DPI Services u alle zorgen uit handen.
Bewegende delen van meubilair bijvoorbeeld kunnen kwetsbaar zijn bij dagelijks intensief gebruik. Ook kunnen na verloop van tijd gebruikssporen ontstaan zoals een koffievlek in het tapijt of slijtage van een stoelzitting.

Wij:

  • zorgen voor reiniging en onderhoud van meubilair
  • repareren kleine beschadigingen
  • lopen stoffering na en vervangen onderdelen

Als het nodig is, roepen we daarbij de hulp van de leverancier in.

Wij zorgen kortom dat uw werkomgeving er altijd professioneel en aantrekkelijk uitziet voor medewerkers en klanten. Zodat u zelf alle tijd heeft om te ondernemen.

Revitaliseren van meubilair

Afgeschreven meubilair kan soms nog jaren mee door het te revitaliseren bijvoorbeeld met een nieuwe stoffering. Maar hoe regelt u dat? Wij merken dat bedrijven, overheidsorganisaties en instellingen vaak op zoek zijn naar een partner in duurzaamheid die ook op een sociaal respectvolle manier meedenkt over de toekomst van hun kantoorinrichting.

Uniek samenwerkingsverband
De Projectinrichter en Stichting de Inzet ontzorgen kantoorhoudende organisaties en bedrijven door kantoormeubilair een tweede – en soms zelfs derde! – leven te geven. Zij helpen u bij uw maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dat doen ze ook nog eens op een sociale manier. Want Stichting de Inzet ontwikkelt werkgelegenheidsprojecten voor mensen met een beperking of een afstand tot de arbeidsmarkt. Stichting de Inzet draagt zorg voor:

  • reparatie
  • revitalisatie
  • herstofferen
  • monteren en demonteren

DPI Services ondersteunt De Projectinrichter en Stichting de Inzet. Wij inventariseren welk meubilair geschikt is voor revitalisering en verzorgen het transport.